Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Decoupage tehnika – salvetna tehnika > Decoupage galerija radova
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Moji stari i novi radovi
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Moji stari i novi radovi

 Odgovori Odgovori Stranica  123 10>
Korisnik
Poruka
esmeralda View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 17 Travanj 2008
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 873
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje esmeralda Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Moji stari i novi radovi
    Objavljeno: 24 Siječanj 2009 u 07:33
Evo da i ja konačno stavim svoje neke radove,Embarrasseddosta ih nemam poslikanih jer sam ih razdjelila.LOL
Budite nježni ja sam samo amater ne idem na nikakve radionice, radim iz zadovoljstva za sebe i svoje najbliže.Tongue
meni je super u životu
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
esmeralda View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 17 Travanj 2008
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 873
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje esmeralda Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 24 Siječanj 2009 u 07:55
Evo nekih starijih radova koje sam napravila za svoju vrtnu kućicu u kojoj boravim dok imam radnike na kući.








meni je super u životu
Na vrh
esmeralda View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 17 Travanj 2008
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 873
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje esmeralda Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 24 Siječanj 2009 u 08:00
Evo par detaljčića iz vrtne kućice, kada poslikam sve stavim slike.
 


Ova polica gdje je peć je ručni rad mog M i mene police su napravljene od gajbi za voće.
meni je super u životu
Na vrh
esmeralda View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 17 Travanj 2008
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 873