Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Decoupage tehnika – salvetna tehnika > Decoupage galerija radova
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Jazz galerija
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Jazz galerija

 Odgovori Odgovori Stranica  123 4>
Korisnik
Poruka
Jazz View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 19 Studeni 2008
Status: Offline
Bodovi: 75
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Jazz Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Jazz galerija
    Objavljeno: 04 Veljača 2009 u 12:21
Evo tete konačno i ja sa nekim radovima. Uzmite u obzir da sam početnik u decoupage-u  i želim iskrene komentare s ciljem da se poboljšam i naučim.

Ovo je moj prvi prvi rad u ovoj tehnici (mala kutijica od grisina) :




Zatim prvi rad na staklu sa krakleom :



i odmah poslije toga teglica koja još zahtijeva male dorade na rubovima




  
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
Jazz View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 19 Studeni 2008
Status: Offline
Bodovi: 75
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Jazz Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 04 Veljača 2009 u 12:22
Već viđeno ogledalo ali moj je bez kraklea i u drugoj je boji


Na vrh
Jazz View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 19 Studeni 2008
Status: Offline
Bodovi: 75
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Jazz Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 04 Veljača 2009 u 12:24
Dvije slike koje sam napravila od starih okvira koje sam namjeravala baciti, no uspila sam ih spasiti :)


Na vrh
Jazz View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 19 Studeni 2008
Status: Offline
Bodovi: 75
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Jazz Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 04 Veljača 2009 u 12:26