Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Decoupage tehnika – salvetna tehnika > Decoupage uputstva i savjeti
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Kako da napravim lijepu sliku za poklon
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Kako da napravim lijepu sliku za poklon

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
tea... View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 24 Veljača 2009
Status: Offline
Bodovi: 40
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje tea... Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Kako da napravim lijepu sliku za poklon
    Objavljeno: 03 Ožujak 2009 u 08:03
Ja sam početnik u ovoj tehnici pa bi trebala par (puno) savjeta od iskusnijih.Embarrassedsmile226Kako da napravim ovom tehnikom neku lijepu sliku za poklon???smile143
Carpe diem

Iskoristi dan
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
esmeralda View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 17 Travanj 2008
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 873
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje esmeralda Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 03 Ožujak 2009 u 08:44

Dobro došla tea i želim ti ugodno druženjesmile79

a što se tiče slike jednostavno kupi si slikarsko platno koje hoćeš veličine u Ofertisimi ili hoby dućanima, ako želiš izaberi i neku drugu podlogu, izaberi salveticu i boju i sa lijepilom za salvete nalijepiš motiv na podlogu, prelakiraš bezbojnim sjajnim ili mat lakom i to je to.
 A ako ti još nije što jasno pitajLOL
 
Ja sam ovu slikucu napravila tako da sam maknula staklo, pofarbala podlogu nalijepila salvetu i polakirala lakom.
 
 
meni je super u životu
Na vrh
tea... View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 24 Veljača 2009
Status: Offline
Bodovi: 40
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje tea... Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 09 Travanj 2009 u 22:21