Početna stranica Početna stranica > Vrt - Forum o vrtovima > Moj vrt u slikama
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Mali-veliki s(c)vijet
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Mali-veliki s(c)vijet

 Odgovori Odgovori Stranica  123 27>
Korisnik
Poruka
springy View Drop Down
Pustio korijenje
Pustio korijenje
Avatar

Pridružen: 05 Travanj 2010
Status: Offline
Bodovi: 447
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje springy Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Mali-veliki s(c)vijet
    Objavljeno: 21 Svibanj 2010 u 15:12
Pošto se nisam ranije predstavila učinit ću to sada - ja sam studentica, imam 26 godina a cvijećem i cvijetnjakom bavim se intenzivnije tek zadnje 2-3 godine od kad smo se preselili u novu kuću. Nemam veliku okućnicu i  jako puno raznih vrsta ali radim na tome i nadam se za koju godinu da ću moći konkurirati nekima od vas veterana u ovom "sportu" Wink, ali ovo što imam uređujem s jako puno ljubavi i volje. Napredujem iz dana u dan i uz vašu pomoć kroz savjete i vaše pozitivne primjere kojih je stvarno bezbroj, sigurna sam da će to ići još brže! Tongue
































Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
springy View Drop Down
Pustio korijenje
Pustio korijenje
Avatar

Pridružen: 05 Travanj 2010
Status: Offline
Bodovi: 447
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje springy Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 21 Svibanj 2010 u 15:16


























Na vrh
kontesaa View Drop Down
Cvjetni guru
Cvjetni guru
Avatar

Pridružen: 15 Listopad 2007
Lokacija: Zagorje
Status: Offline
Bodovi: 6195
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje kontesaa Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 21 Svibanj 2010 u 15:42
springy sve pohvale za vrt Clap drago mi je da će mo imati još jedan vrtek za obilazak 
Čuda se događaju samo onima koji u njih vjeruju :)

Zagorski bregi
Na vrh