Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Decoupage tehnika – salvetna tehnika > Decoupage galerija radova
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - moje pocetke
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


moje pocetke

 Odgovori Odgovori Stranica  123 6>
Korisnik
Poruka
Tatjana_bg View Drop Down
Pustio korijenje
Pustio korijenje
Avatar

Pridružen: 19 Ožujak 2010
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 268
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Tatjana_bg Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: moje pocetke
    Objavljeno: 06 Siječanj 2011 u 11:40
Posto sam bas pocetnik, eto malo moih radova, idem u radionicu SKARE u Osjeku, i puno sam zahvalna Jasminki za njen rad i super druzenje

[IMG">http://i037.radikal.ru/1101/27/36d231e27935.jpg" />
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
Bi-Biljana View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 12 Srpanj 2010
Status: Offline
Bodovi: 702
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Bi-Biljana Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 06 Siječanj 2011 u 11:47
dobro nam došla smile73 !!!! predobri radovi, jedva čekam iduće slike....
Mi žene smo anđeli. Ako nam polomite krila, i dalje letimo - na metli....jer smo fleksibilne.
Na vrh
mumica View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 02 Listopad 2009
Status: Offline
Bodovi: 897
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje mumica Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 06 Siječanj 2011 u 16:34
blago tebi kad imaš Jadranku, kako si pravila onaj lijepi tanjur, predivan je
Na vrh
Tatjana_bg View Drop Down
Pustio korijenje
Pustio korijenje
Avatar

Pridružen: 19 Ožujak 2010
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 268
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Tatjana_bg Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 06 Siječanj 2011 u 16:38