Početna stranica Početna stranica > Vrt - Forum o vrtovima > Moj vrt > Moj povrtnjak
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Moj mali skromni vrt
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Moj mali skromni vrt

 Odgovori Odgovori Stranica  123 5>
Korisnik
Poruka
mali_vrtlar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 11 Ožujak 2012
Status: Offline
Bodovi: 108
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje mali_vrtlar Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Moj mali skromni vrt
    Objavljeno: 12 Ožujak 2012 u 12:01
Evo da Vam se i ja pridruzim sa svojim radovima, obzirno da sam pocetnik toplo se nadam korisnim savjetima, upozorenjima u koliko nesto ne bude islo kako treba, svaki savjet, kritika, sugestija je dobro dosla, slikama nisam nesto bogat jer sam pocetnik, ali za pocetak cu staviti nekoliko slika kako sam startao sa radovima, veselim se druzenju sa Vama i pozdravljam sve posjetioce mog dnevnika rada Smile
zivot je lip, ako ga zivite u prirodi i sa zivotinjama
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
mali_vrtlar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 11 Ožujak 2012
Status: Offline
Bodovi: 108
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje mali_vrtlar Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 12 Ožujak 2012 u 12:18
Ovo je moje klijaliste u koje sam posijao rajcice, paprike, patlidjane, krastavce, tikvice, izradjeno je od polica koje su spojene sa maticama i vidama, oblozene zicom i zastitnim prozirnim najlonom ,sjeme je posijano 03.03.12, ali nista jos od sadnica, nadam se skorom klijanju Tongue






zivot je lip, ako ga zivite u prirodi i sa zivotinjama
Na vrh
mali_vrtlar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 11 Ožujak 2012
Status: Offline
Bodovi: 108