Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Decoupage tehnika – salvetna tehnika > Decoupage galerija radova
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - petra-pan: počeci su teški
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


petra-pan: počeci su teški

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
petra-pan View Drop Down
Novo sjeme
Novo sjeme
Avatar

Pridružen: 02 Rujan 2012
Status: Offline
Bodovi: 8
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje petra-pan Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: petra-pan: počeci su teški
    Objavljeno: 22 Listopad 2012 u 22:26
Evo i mene.

Počela sam polako čitati o ovoj tehnici i isprobavati stvari. Priličan sam početnik, i još mi stvari prilično neuredno ispadaju, no ne dam se. Učim iz svake pogreške.

Za početak moja prva dva rada.

Nemojte obraćati pažnju na ružne slike. Kako lovim niti u tehnici, tako će mi se i fotografije popravljati.





Etogac. Budite strogi.
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
petra-pan View Drop Down
Novo sjeme
Novo sjeme
Avatar

Pridružen: 02 Rujan 2012
Status: Offline
Bodovi: 8
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje petra-pan Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 23 Listopad 2012 u 00:30


Na vrh
tea_luna View Drop Down
Već proklijao
Već proklijao
Avatar

Pridružen: 19 Listopad 2012
Status: Offline
Bodovi: 182
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje tea_luna Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 23 Listopad 2012 u 00:55
Dobrodošla Petra....
meni kao početniku tvoji radovi izgledaju SUPER Clap
tegla mi se jako sviđa.


< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">
Na vrh
leptirek View Drop Down
Već proklijao
Već proklijao
Avatar

Pridružen: 16 Listopad 2012
Status: Offline
Bodovi: 209