Ispiši stranicu | Zatvori prozor

Mali-veliki s(c)vijet

Web: Cvijet.info
Kategorija: Vrt - Forum o vrtovima
Ime foruma: Moj vrt u slikama
Opis foruma: Pogled u moj, tvoj i Vaš vrt, kroz slike...
URL: http://www.cvijet.info/forum/forum_posts.asp?TID=4866
Datum ispisa: 27 Travanj 2024 u 08:01
Verzija softvera: Web Wiz Forums 10.15 - http://www.webwizforums.com


Tema: Mali-veliki s(c)vijet
Objavio: springy
Tema: Mali-veliki s(c)vijet
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 15:12
Pošto se nisam ranije predstavila učinit ću to sada - ja sam studentica, imam 26 godina a cvijećem i cvijetnjakom bavim se intenzivnije tek zadnje 2-3 godine od kad smo se preselili u novu kuću. Nemam veliku okućnicu i  jako puno raznih vrsta ali radim na tome i nadam se za koju godinu da ću moći konkurirati nekima od vas veterana u ovom "sportu" Wink, ali ovo što imam uređujem s jako puno ljubavi i volje. Napredujem iz dana u dan i uz vašu pomoć kroz savjete i vaše pozitivne primjere kojih je stvarno bezbroj, sigurna sam da će to ići još brže! Tongue



































Odgovori:
Objavio: springy
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 15:16




























Objavio: kontesaa
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 15:42
springy sve pohvale za vrt Clap drago mi je da će mo imati još jedan vrtek za obilazak 

-------------
Čuda se događaju samo onima koji u njih vjeruju :)

Zagorski bregi


Objavio: Željka23
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 15:44
Predivan vrt!


Objavio: bromelija
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 16:01
smile57čista petica za početak


Objavio: mandevila
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 16:24
Springy,bravo još si jako mlada a tako vrijedna kaj dok buš imala toliko godina koliko ja ,gdje ti bude kraj-želim ti puno ,puno cvjetnih trenutaka


Objavio: stefkaja
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 16:40
Predivan vrt,dobrodošla


Objavio: OTOK
Datum objave: 21 Svibanj 2010 u 16:54
Ja ovdje vidim jedan lijepi vrt sa puno raznovrsnog cvijeća i puno volje, a to je najvažnije.